1400-08-02 15:24
541
0
76684

محرابیان: چالش‌های بخش دام و طیور حل شدنی است/ مهقانی: باید درد تولیدکنندگان درمان شود

چالش‌ها و موانع مسئله محور حوزه دام و طیور و مرغ‌های مادر با حضور مدیرکل دامپزشکی استان گلستان در سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما، با حضور مدیرکل دامپزشکی استان گلستان در سازمان بسیج اصناف سپاه نینوا، چالش ها و موانع  مسئله محور حوزه دام و طیور و مرغ‌های مادر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل دامپزشکی استان گلستان در این جلسه عنوان کرد: عملکرد قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در حوزه کمک به نظارت ها و مانع زدایی از تولید در استان بسیار مثبت بوده است.

غلامرضا محرابی بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: تمام تلاش خود را در جهت رفع چالش‌های حوزه دام، طیور و آبزیان در استان بکار می بندیم.

در این جلسه دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع الاول سپاه نینوا گلستان نیز تاکید کرد: رسالت قرارگاه این است که با مانع زدایی، روند افزایشی تولید و اشتغال در استان را با تمام همیت بکار ببندد.

سرهنگ پاسدار ابراهیم مهقانی با اشاره به اینکه حمایت از تولید نباید مورد غفلت واقع شود، ابراز کرد: کسانی که حمایت از سفره مردم را بانگ می‌زنند ابتدا باید به درد تولیدکنندگان برسند.

وی گفت: برای رفع دغدغه های بازار مرغ و تولید مرغ مادر و تخم مرغ نطفه دار جوجه های گوشتی می بایست بصورت هدفمند به تولید محصول بسیار مهم مرغ اجداد در استان توجه شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.